Πέμπτη 8 Σεπτεμβρίου 2016

"Ο όρκος του Μάγου" - Βασίλης Κρουστάλης



Το βιβλίο σας «Ο όρκος του Μάγου» αποτελεί το πρώτο βιβλίο της τριλογίας «Ιστορίες του Καγάντο». Πείτε μας λίγα λόγια για αυτό!

Ο Άλαντορ Σίλντιμορ, ένας πανέξυπνος μάγος αναζητεί μαζί με μια ετερόκλητη ομάδα συντρόφων τρία σπάνια υλικά για να κατασκευάσει τον δρακοσφαγέα. Το μαγικό σπαθί είναι το μόνο όπλο που μπορεί να σκοτώσει τον δράκο που προστατεύει έναν τεράστιο θησαυρό. Εκεί μέσα υπάρχει και το Άλντιμιδ, ένα βιβλίο που μέσα του είναι γραμμένα πανίσχυρα μαγικά ξόρκια που είναι αιώνες ξεχασμένα. Τα ίχνη της ομάδας ακολουθούν δυο επικίνδυνοι δολοφόνοι που στο διάβα τους μοιράζουν θάνατο. Παράλληλα ο Ντούγκο Χλούτκα, ο βασιλιάς των ερυθρόδερμων ορκ πέφτει σε κώμα ύστερα από μια μάχη. Οι στρατηγοί του θα θελήσουν να αποκτήσουν τον θρόνο του, ο βασιλικός ιατρός θα προσπαθήσει να τον επαναφέρει στην ζωή ενώ ο ιερέας αδερφός του βασιλιά με ένα παράξενο ξόρκι θα τον μετατρέψει σε ένα πλάσμα που θα αλλάξει τελείως τον κόσμο του Καγάντο.


Ο μάγος που πρωταγωνιστεί σε αυτό το βιβλίο θα είναι και στα επόμενα; Οι υπόλοιποι ήρωες θα αλλάξουν ή θα παραμείνουν ίδιοι;

Σαφώς και ο μάγος μαζί με τους υπόλοιπους πρωταγωνιστές του Όρκου θα συνεχίσουν τις περιπέτειές τους και στα επόμενα βιβλία. Ασφαλώς θα συμπεριληφθούν και νέοι χαρακτήρες στο δεύτερο και το τρίτο βιβλίο της σειράς.

Γνωρίζετε το τέλος της τριλογίας, το τέλος που θα έχουν οι ήρωες που έχετε δημιουργήσει και οι περιπέτειες τους ή είναι κάτι που ακόμα το αναζητάτε;

Όπως πολύ εύστοχα έχει πει ο George R. R. Martin υπάρχουν δυο ειδών συγγραφείς, οι αρχιτέκτονες και οι κηπουροί. Οι αρχιτέκτονες δημιουργούν τον σκελετό μιας ιστορίας και αργότερα κτίζουν μετά επάνω της. Οι κηπουροί από την άλλη φυτεύουν τον σπόρο τις ιστορίας τους και τον αφήνουν σταδιακά να ανθίσει δίχως να ξέρουν που θα καταλήξει. Εγώ είμαι σίγουρα ένας κηπουρός λοιπόν. Όσο γράφω τόσο η ιστορία μου περιπλέκεται και μεγαλώνει. Ήδη όσοι έχουν τελειώσει το πρώτο μου βιβλίο καταλαβαίνουν πως η δυναμική της ιστορίας και η δυνατότητες των χαρακτήρων μου είναι απεριόριστες. Θα μπορούσα να γράψω ένα ολόκληρο βιβλίο για τον κάθε πρωταγωνιστή ξεχωριστά. Μέχρι στιγμής δεν έχω σκεφτεί ούτε το τέλος του δεύτερου βιβλίου καλά καλά (γέλια…)

Πόσο δύσκολο ή εύκολο σας ήταν να χτίσετε έναν φανταστικό κόσμο από το μηδέν;

Μου ήταν σχετικά εύκολο να δημιουργήσω από το τίποτα έναν ολόκληρο κόσμο γιατί το έκανα σταδιακά και με μεγάλη μελέτη. Αξιοποίησα την φαντασία μου και τις λογοτεχνικές γνώσεις που αποκόμισα διαβάζοντας ενώ ταυτόχρονα μελετούσα και γεωγραφία όπου μου χρειαζόταν. Στην αρχή δημιούργησα μια πόλη και τέσσερις πέντε χαρακτήρες και μετά άλλη πόλη και άλλοι χαρακτήρες. Στο τέλος είχα υλικό για μια τριλογία σίγουρα. Ένα μεγάλο έργο για να είναι σωστά δομημένο και να μην σε κουράσει σαν αναγνώστη πρέπει να σε εντάσσει σταδιακά στον κόσμο και στα δρώμενα του.

Στον ελεύθερο σας χρόνο προτιμάτε να διαβάζετε ανάλογου ύφους βιβλία με αυτά που γράφετε ή θέλετε κάτι εντελώς διαφορετικό;

Διαβάζω πραγματικά τα πάντα. Τρόμου, μυστηρίου, επιστημονικής φαντασίας και κωμικά. Η μεγάλη μου αγάπη όμως είναι και θα είναι η επική φαντασία.

Πότε να περιμένουμε το δεύτερο βιβλίο της σειράς;


Στην καλύτερη περίπτωση στο τέλος του 2017. Η ιστορία μου έχει ξεφύγει τελείως. Είναι διασκεδαστικό να γράφεις για τόσες πολλές διαφορετικές προσωπικότητες ενώ είναι απίστευτη πρόκληση γιατί όλα διαδραματίζονται παράλληλα στον ίδιο κόσμο. Όταν τελειώσετε την ανάγνωση του δεύτερου βιβλίου μου θα νοιώσετε σαν να έχετε διαβάσει πάρα πολλά διαφορετικά βιβλία.

Σας ευχαριστώ πολύ για της ουσιαστικές σας ερωτήσεις. Εύχομαι να συνεχίσετε να παρουσιάζετε καλά και προσεγμένα Ελληνικά βιβλία. Ο κόσμος πρέπει να διαβάζει Έλληνες συγγραφείς. Να μην το ξεχάσω. Σας περιμένω όλους στο περίπτερο των εκδόσεων Λυκόφως στο fantastikon να τα πούμε από κοντά.

Ανυπομονούμε για τα επόμενα βιβλία της σειράς και εντωμεταξύ μαθαίνουμε τα νέα τους μέσα από τη σελίδα τους στο facebook!