Πέμπτη 30 Ιουνίου 2016

Η Μαρία Τζιρίτα μας μιλάει για τα βιβλία της



Έχετε βγάλει τόσα βιβλία που δεν μπορεί παρά να υποθέσει κανείς πως στον ελεύθερο σας χρόνο γράφετε ακατάπαυστα! Ισχύει κάτι τέτοιο; Από πού αντλείτε την έμπνευση σας;

Oύτε καν! Γράφω μόνο μια φορά τον χρόνο, συνήθως το καλοκαίρι για περίπου δυο μήνες. Η έμπνευση έρχεται πάντα από την ίδια τη ζωή και τους ανθρώπους.

Υπάρχουν περίοδοι που δεν έχετε καθόλου έμπνευση ή διάθεση για γράψιμο; Έχετε βρει κάποιο «κόλπο» ώστε να το ξεπερνάτε;

Δεν μου έχει συμβεί. Όταν αποφασίσω να ξεκινήσω τη συγγραφή ενός βιβλίου δεν σταματώ παρά μόνο στην τελευταία τελεία!

Ξεχωρίζετε κάποιο από τα βιβλία σας που έχουν κυκλοφορήσει και αν ναι ποιο;

Σίγουρα για πάντα το "Παιδί της αγάπης" θα κατέχει ιδιαίτερη θέση στην καρδιά μου, ως το πρώτο βιβλίο μου, στο οποίο χρωστάω τη μετέπειτα πορεία μου.

Θα θέλατε να μας πείτε δυο λόγια για το τελευταίο βιβλίο σας;

Το "Ταξίδι της Ελπίδας" είναι ένα κυριολεκτικά ταξιδιάρικο βιβλίο, μια περιπέτεια γεμάτη συναίσθημα, πολλά κοινωνικά μηνύματα, αγάπη, έρωτα, αγωνία αλλά και λύτρωση.

Με τους χαρακτήρες που φτιάχνετε ταυτίζεστε; Πόσο εύκολο ή δύσκολο είναι κάθε φορά να τους αποχωριστείτε;

Τους αγαπώ όλους, και τους καλούς και τους κακούς. Όλοι είναι κομμάτι του εαυτού μου. Πάντα είναι δύσκολο να τους αποχωριστώ όταν ολοκληρώνεται το έργο μου και σχεδόν δεν φεύγουν από το μυαλό μου μέχρι να αντικατασταθούν από τους ήρωες του επόμενου βιβλίου μου!

Ετοιμάζετε κάτι νέο αυτή την περίοδο;

Ναι αυτό τον καιρό γράφω το επόμενο βιβλίο μου που είναι αληθινή ιστορία κι έχει κεντρικό θέμα το Αλσχάιμερ.

Μπορείτε να μάθετε περισσότερα για την κ.Μαρία Τζιρίτα και όλα τα ωραία που ετοιμάζει από την ιστοσελίδα της!